July 23, 2010

A mellow voice.

Yeah.

13 comments:

  1. :D

    I must read these books now. Haha, they're on my to-do list. I think I'll repost that list from awhile back, with all those books I wanted to read...yeah...

    I LOVE YOUR VOICE!! And I think I'm getting creepy now, haha.

    ReplyDelete
  2. i'm not envious of all this required reading of yours. although, based on recommendations from pretty much everyone around here, i have read the hunger games and catching fire, which were both pretty rad... and i'm excited for mockingjayyy... thank goodness i hop on the bandwagon so late almost every time so i don't have to wait for sequels as long as everyone else. phew.

    ReplyDelete
  3. i half made a picture link thing to mix tape (found an image and put the font on it, lolz). it looks neat, though.

    http://i82.photobucket.com/albums/j279/ghostly_visage/mixtapethumb.png

    feel free to use it if you want. i might eventually put it on mix tape itself.

    re: i don't know how to spell bruschetta, either.

    the same thing happened with the twilight series, too. breaking dawn just came out when i started to read them, and i only had to wait a couple of months for the twilight movie, however disappointing it was. ;P and i guess most of harry potter... didn't start reading until after the first movie came out. hahaha. awesome.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. I don't bother reading books I don't like, life is too short, and there's too many books to read to waste time reading a book you don't love. :D
    Thankfully, the books we've had to read in English have been pretty good.

    ReplyDelete
  6. FUDGE I WROTE A LONG-ASS COMMENT AND THEN IT WOULDN'T LET ME AND THEN THE THING I WAS COMMENTING ON VANISHED! >_<

    You get no comment now. Fub.

    ReplyDelete
  7. Haha, you SHOULD feel like a terrible person :D

    Heh, I just figured you didn't want to share tennis-guy just yet. That was tennis-guy you were talking about, right?

    ReplyDelete
  8. WHOA! Hello Lizzie! I come back to see your lovely face in vlog form :D That's pretty awesome to see you in ~real life~ except not really at all, but you know what I mean, right? And I have to agree with Strawberry that I, too, like your voice in the most non creepy way possible, hahaha.

    Anyways, you're definitely making great progress on your summer reading goal! You have inspired me to attempt to accomplish my summer reading sooner rather than later, haha.

    ReplyDelete
  9. Ah, okay, I get the hint 0.0

    Haha, it's okay. I'll forgive you.

    Oh, and I wanted to formally apologize for my crappy mix tape entry this week. I really should've done it in the morning when I had time but for most of the day I was pretty busy...so...yeah. I promise I'll stop procastinating! I promise!

    ReplyDelete
  10. Grrr, English books are the pits! I have to read the Great Gatsby *dies*

    ReplyDelete
  11. Your new header is cool.

    Haha, I dunno. I'm such a fail with shopping, in any form. I'd rather just get when I need and leave, you know? But you can't do that when you don't know what you're looking for.

    Aww, it was fine! At least it actually had something to do with the topic. I don't really know if it being completely ridiculously obscenely hot really counts as news, let alone good news. I actually kinda had to stretch for the 'good news' aspect. Fluble.

    S'okay :D

    ReplyDelete
  12. Psh, please. I have never known a pirate that has learned the entire alphabet. Most of them can spend years at c.

    (years at sea?)

    ReplyDelete